Zdravé přínosy konzumace kořenů řepy
  • červená řepa může pomoci snížit váš krevní tlak. Výzkumníci zjistili, že ti, kteří pil denně 8 oz červené šťávy, snižují jak systolický, tak diastolický krevní tlak. Dusičnany, chemické látky v džusu červené řepy, které se z krve převádějí na kyselinu dusičnou a pomáhají uvolnit a rozšířit krevní oběh, jsou důvodem. Spotřeba ovoce a zeleniny odrůdy jistě souvisí se sníženým rizikem mnoha zdravotních a fitness problémů souvisejících s životním stylem. Některé studie naznačují, že jíst více rostlinných potravin, jako je například červená řepa, snižuje pravděpodobnost obezity, celkovou úmrtnost, cukrovku a srdeční choroby a podporuje zdravou pleť a vlasy, zvýšenou energii a celkovou nižší hmotnost.

                                   image

                                                                      courtesy : Aha

    Řepa řepa, také jen odkazoval se na jako jen řepa, je kořen Je to z rostlin rodiny Chenopodiaceae. Obvyklá zelenina v salátech, původ řepy je tmavě načervenalý až purpurový a je vysoký v množství živin, antioxidantů a minerálů. Koreň z cukrové řepy obsahuje betain, který lidské tělo potřebuje ke kardiovaskulárnímu zdraví. Řepa může tedy chránit před rozvojem kardiovaskulárních problémů, mrtvice a kardiovaskulárních onemocnění. Některé studie rovněž naznačují, že to může také zabránit poruchám jater, jako je to způsobené nadměrnou konzumací alkoholu. Existuje nějaký výzkum, který ukazuje, že šťáva z červené řepy může snížit a udržet krevní tlak, když je každý den snížil až 500 ml.



    Je možné přidávat červenou řepu do jídla různými způsoby. Nyní můžete pečeni, přidat do polévky nebo salátu nebo vypít svou výjimečně výživnou šťávu. Můžete dokonce jíst syrové. Ujistěte se, že získáte čerstvou řepu, která může mít listy zelené a nepoškozené. Řepa řepa by měla být hladká a pevná na dotek a měla by mít živý červenavě fialový tón. Nezískávejte ty, které vypadají nudné nebo chudé a mají pocit, že jsou na dotyk měkké. Řepy řepy jsou skvělým zdrojem železa, vlákniny, manganu, draslíku a silných antioxidantů, které dělají zázraky pro váš celkový wellness. Jíst tuto hlubokou červenavou zeleninu pomáhá snižovat hladinu cholesterolu a zabraňuje kardiovaskulárním onemocněním, pomáhá při hubnutí a co! Zahrnujte červenou řepu do své stravy pro pohodu srdce.


    image

                                                           courtesy : BezHladovění.cz

    Řepa může být chráněna různými způsoby po použití jako slané, nakládané, zmrazené nebo skladované v suché chladné atmosféře. Nebo je můžete nechat uchovávat v ledničce po dobu několika týdnů. Odstraněním všech, kromě hrstů centimetrů od košil a vložení do neuzavřené tašky. Chcete-li zachovat červenou řepu, jemně omyjte všechny nečistoty, ponechte pokožku a kořeny na místě, dokud se nechcete připravit na požití. Pokud byste chtěli Vaření, zkombinujte kůži s množstvím stopky, abyste chránili před červenou řepou. Ztráta stínu i výživy. Dalším způsobem, jak polykat tuto pěkně uvažovanou zeleninu, je pití. Zelenina z červené řepy je neškodná a v přesně stejném čase, užitečná, protože je plná obsahu dusičnanů. Použijte surovou červenou řepu v odšťavňovači; můžete zjistit, že tekutina je stále stimulující nápoj a je také užitečná pro zažívací trakt. Je to stále stimulující nápoj a je také užitečný do gastrointestinálního traktu.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!